Nikdy som nevedela obsedieť, musela som byť v dianí a robiť 10 vecí naraz, stereotyp ma nebaví a preto reklama, kde to žije. Evidentne som sa rozhodla správne, pretože som v reklame už viac ako 10 rokov.
Všetko to začalo už popri vysokej škole, kedy mi nestačilo chodiť len do školy, ale musela som už aj pracovať a našťastie rovno v reklame, lebo po chodbovici sa mi nechcelo spať.
Prvá agentúra bola Funhouse (už asi ani neexistuje) s malými klientmi, na ktorých sa človek naučí veľa, a potom šup rovno veľká agentúra MUW Saatchi & Saatchi, najväčší klient Telekom a rovno digital, hodená do vody sa najlepšie naučila plávať. Spätne vidím množstvo chýb, ktoré som robila, ale učila som sa od najlepších. Digital bol nuda, chcela som robiť kampane a za tým som šla. Krátka zastávka v Effectivity a Bille, a následne Istropolitana a VÚB banka. Mala som šťastie ako na ľudí, agentúry, tak aj na veľkých klientov. Klient VÚB banka bol veľká škola, bolo to rozpätie všetkých zadaní.
Pri množstve riešených zadaní som sa zdokonalila v time managemente, naučila sa vidieť o 4 kroky dopredu, rozmýšľať ako klient a nebáť sa, povedať si svoj názor.
Osud ma napokon zavial do applepie, kde som zúročila všetky svoje vedomosti a zručnosti až na pozíciu Account Directora a milujem to 🙂 Zrazu idú všetky joby ľahko, ale keďže reklama nie je stereotyp, nikdy nevieš, aká 💩 ťa zajtra čaká