Team
Katarína Bartová
New Business and Agency Culture Director
Vedela som, čo nechcem robiť, a tak som prišla na to, čo ma baví.

Už počas školy som robila v TNS AISA – prieskumy verejnej mienky/trhu pre značky Orange, Zlatý Bažant, Telekom a iné. Ako call assistant tu človek predčítal reklamy a pýtal sa ľudí, či ich videli, a následne sa pýtal otázky typu – Je pivo dostatočne žlté, málo žlté, skôr hnedé ako žlté? Na stupnici od 1 do 10 ako by ste zhodnotili penu?

Popri tom som robila pre jedno české OZ, vďaka ktorému som sa dostala na medzinárodné konferencie do Paríža či Bruselu. Jedného dňa som sa zbalila a šla do UK drtiť angličtinu, kde som pracovala ako klasický “východoeurópan” – v reštike a popri tom študovala PR a MARKETING.

Angličtina a asi aj škola zafungovala, po návrate na SR som si našla prácu a lietala ako marketing asistent pre Nafta Gbely po konferenciách a eventoch v Kazachstane, na Ukrajine a Rusku, kde ropa a BORAT boli v tom čase highlighty dní.

Keďže som hľadala stabilnejší job, zakotvila som neskôr v Istropolitana Ogilvy ako account executive pre Generali Slovensko a T-com. Z exíka sa stal časom account manager.

Asi vďaka úletom do šialených krajín a dobrodružstvám, kedy som väčšinu pracovného života bola mimo SR, som bola hlavný adept na pozíciu Communication Managera pre projekt EXPO MILÁNO 2015.

Keďže skoro nikdy nejdú veci podľa plánu, stal sa zo mňa tvrdohlavý i adaptačný kus človečiny. Prieskumka, PRka, eventy ma naspäť nasmerovali do reklamy.

Vedela som, čo nechcem robiť, a tak som prišla na to, čo ma baví:)

Nechcela som ísť na výšku na SR, nechcela som písať iba tlačové správy, nechcela som predčítať reklamy, ale byť pri tom, ako sa tvoria. Tak som tu:) v reklame, kde sa spája mix všetkého vyššie spomenutého a snažím sa to robiť inak ako ostatní.